• قصص جنس جارتي المتناكة

    اسمي رامز حاليا انا 25 سنه القصه بداءت قبل 4 سنين كان عندي وقتها 21 سنه
    انا من محافظه اسكندريه وجت ناس تسكن عندنا ف العماره كانت ست واسمها سناء ودا مش اسمها الحقيقي او اي اسم هيتم ذكره سناء جت مع جوزها وابنها جوزها 37 سنه وابنهم ياسر 10 سنين اها نسيت اقول سناء عندها وقت ما بدائت قصتي معاها كانت 27 سنه سناء عباره عن عن جسم زي ما قال الكتاب متقسم وبزاز كبيره ومرفوعه ووسط مظبوط وطيزها اللي كانت كبيره محدش يقدر يبعد عينو عنها شفايفها منفوخه ولونهم لون الفراوله

    سكس عربي - قصص سكس - قصص سكس عربى - سكس كلاب - سكس جديد - قصص نيك محارم

    قصص سكس محارم - قصص سكس ديوث - سكس خلفى - xnxx - صور نيك متحركة

    بدايه تعارفنا كانت بعد شهرين من وجودها عندنا ف العماره كانت راجعه من برا وانا نازل وكانت شايله حاجات كتير
    وباين عليها الارهاق جامد ومش هتقدر تطلع السلم بيهم انا ساكن ف الخامس وهيا تحت مني ف الرابع يعني
    فا طبعا انا شايفها وانا نازل سلمت عليها ولو عرضت عليها المساعده ووانها مش عاوزه تتعبني ف الاخر اخدت الحاجه وصلتهالها فوق وشكرتني وسبتها بدانا نقرب اكتر ونتكلم ونهزر ف يوم كنت بتكلم في التليفون مع واحده وبهزر معاها بسفاله وسكس وهيا كانت عندنا وللحظ كانت قاعده جنب باب اوضتي وسمعتني
    خلصت المكالمه وطلعت سلمت عليها وعلي سبيل الهزار ردت قالت عم الحبيب
    هزرنا وضحكنا وعدا اليوم تاني يوم طلعت علشان انزل اغيرلها الانبوبه ونزلت شقتها ودخلت روحت اركبلها الانبوبه ولسعادتي ان الانبوبه ف مكان محتاج اتنين علشان يملكوها علشان تدخل مكانها وجت جمبي ولزقت جمبها فيها واوووف ع جسمها الطري قشعر جسمي من سخونيته انا زبي وقف وهاج ع الاخر

    سكس خليجي - قصص سكس عربى - قصص سكس - سكس اول مرة - سكس كلاب

    سكس عالمى - سكس حيوانات xnxx - سكس كلاب - صور سكس - قصص سكس عربية

    اتعمدت اني اتعطل علشان اطول معاها ولقيت نفسي بحطها قدامي وانا وراها بجمب ولازق فيها ووزوبري راشق ف طيزها هيا طلعت تهنيده مكتوبه اااه وبحجه اني بزق الانبوبه كنت بتعمد ارشقو ف فلق طيزها واضغط اكتر بس للاسف مطولناش كتير والانبوبه اتحطت مكانها وانا زوبري طالع من فلقه طيزها باين انو وااقف وهيا بصت عليه وعملت مش واخده بالها
    وانا طالع بقولها همشي انا قالتلي استني اعملك حاجه تشربها وبعد الحاح قعدت
    وجابتلنا عصير وقعدت جمبي وانا كنت لسه هايج عليها وزوبري لسه واقف وهيا كان باين عليها انها هاجت
    افتكرت موضوع البنت اللي كلمتها وقالتلي اي اللي قولتو للبت دا يا سافل وبضحك
    فاقولت اتجراء واشوف رد فعلها
    فا قولتلها اصلي ببقا هايج من اقل حاجه وعاوز علطول مبيعطلش
    فا لقيتها رقعت ضحكه شرمطه قولت بس كدا الكلام هيحلو وبداءت احكيلها عن دي ودي وعملت اي وتجاربي اللي مكانتش كتير وانا مسبتش فرصتي ف اني اجس نبضها وسالتها علي سبيل الهزار
    انتي عطلتي بعد ياسر وشكرا كدا المكنه وقفت فا ضحكت وقارلتلي اتلم

    قصص سكس - سكس مترجم - سكس xnxx - سكس عالمى مترجم - سكس زنجى

    سكس عربى - سكس شيميل - سكس امريكي - سكس بنات - تحميل سكس

    وفضفضتلي وقالتلي انها جايباه بالعافيه وان جوزها من الشغل للنوم ومن النوم للشغل ولو حصل معاشره بيجيبهم وينام ومبتكنش وصلت للنشوه ومبتتمتعش وبتريح نفسها بايدها وانا فاروحت قولتلها ياريتني كنت ايدك وضحكت
    والعلاقه اتطورت بنا بسرعه ومبقاش في حواجز بيني وبينها
    واليوم عدا وقررت اني انيكها
    تاني يوم كنت نازل وقابلتها هيا واختها الكبيره سمر 35 سنه سمر دي طيزها مدوره ومرفوعه وبزازها مش كبار اوي بس يهيجو اي زب عليها ومليانه شويه سلمت علي سناء وعرفتني ع اختها طبعا
    بعد ما سمر روحت سناء بعتتلي اعمل معاها حاجه ونزلتلها وكانت عاوزه تنقل دولاب واول ما نزلت لقيتها لابسه جلابيه بيت خفيفه ومقسمه كل حته فيها طيزها كانت هتطلع من الجلابيه انا صفرت وقولتلها اي الجمال دا وعاكستها شويهه وقالتلي عاوزاك تنقل معايا الدولاب قولتلها ماشي وبننقل الدولاب وسابت الجمب بتاعها لانها جمب الحيطه وجت الجنب التاني تزق معايا والمكان ديق ولازقه بصدرها كلو ف ضهري وكل ما تزق اعمل نفسي بزق علشان تحضن فيا اكتر واوووف جسمها نااار وبزازها ملبن اقترحت نبدل الاماكن احسن علشان نعرف نزق الدولاب وبصراحه انا كنت عاوز ازوق زبي في طيزها الجلابيه خفيفه وسيكسي فيها وطيزها تجنن

    نيك محارم مترجم - قصص سكس - سكس كلاب - قصص سكس محارم - سكس سعودى

    سكس خلفي طيز - سكس كلب - نيك محارم امهات - سكس يابانى - سكس مصري

    وبدلنا وطبعا بتزق وانا بزق بس مش لامس فيها وبعمل اني بزق وكانت مفضيه الدولاب علشان يبقي خفيف فا لمحت اندارتها وكان زوقها فاجر فا بصيت وبقولها دا انتي زوقك فاجر نيك
    ضحكت وقالت بطل قله ادب قولتلها بس بصراحه الاسود دا هيبقي فاجررر عليكي وانتي جسمك لوحدو حكايه
    ضحكت و قالتلي يلا نزق الدولاب خلينا نخلص وانا بزق روحت لازق فيها وزبي كان شادد وهيا سانده بايدها ع الدولاب ومرجعه طيزها شويه وانا ما صدقت بضغط بزوبري ف طيزها واحنا بنزق الدولاب وهيا بقت ترجع بطيزها علي زوبري اووووف هيجتني وطيزها مولعه وبتطلع نار وانا راشقو في فلقه طيزها شويه ولقيت جسمها بقا مرخي وحسيت انها هاجت بقت بتزق الدولاب اي كلام وبترجع بطيزها علي زوبري وبترقص طيزها
    انا زوبري ولع وروحت سايب الدولاب وعلطول روحت قافش ف بايدي علي بزازها وهي اول ما فعصت ف بزازها طبع منها احلي اححححح روحت حااضنها من ورا ورشقت زوبري كلو ف طيزها وايدي بتدعك بزازها من جوا الجلابيه اووووف بزازها طريه وحلمات بزها واقفه وكبيره وانا بقرصها ف حلمه بزها وبتقولي اااااه ادعك اوووي اقرصهم اوووي اعصررررهم اووووف وانا وانا ببوسها من رقبتها وايدي بتفرك بزازها وايدي التانيه بترفعلها الجلابيه وبحط ايدي علي كسها من فوق الاندر وهنا لقيتها بتقولي ااااااااااه من زمان محدش لمسو ااااححح ادعك وافشخ كسي

    سكس محجبات - سكس - سكس - نيك - نيك - محارم - xnxx - صور سكس

    صور سكس - صور نيك - صور نيك - سكس كلاب - سكس كلاب - سكس كلاب

    ادعك وقطع زنبوري وكسها الاندر غرقان من افرازتها وكاانت هايجه انا جبتها ونيمتها علي السرير
    وبقلعها الاندر وشوف كسها ااااحححح كس منفوخ وشفايفو بتلمع من افرازتها وانا هجمت علي كسها وبمص فيه وهيا بتصوت وبتزووم واححح افشخ كسي اااااه الحس اوي الحس جااامد الحس كسي التعبان وانا هاجم علي كسها بجنون بمصووو وبلحسوو بلساني وبزغزغ زنبورها بلساااني وهيا اححححح اااااه كسي مولع طفيه الحس اويي اوووف اححححح نيك كسي بزوبرك نيك كسي جامد عاوزه زوبرك ف كسي احححح وانا هنا طلعتلها زوبري وبتقولي احححح دا اكبر من بتاع جوزي ااااااه زوبرك هيقطع كسييي اححح
    قولتبها مصي شويه وقبل ما اكمل الكلمه هجمت علي زوبري وبلعتو ف بوقها اححح كانت محترفه مص شرموطه مص

    قصص نيك محارم - سكس حيوانات - افلام سكس حيوانات - سكس حيوانات - سكس مصري

    سكس ديوث - سكس اجنبي - سكس حصان - سكس فرنسي - سكس بنات مراهقات

    وانا كنت موللع وهايييج قالتلي دخلو بقاا كسي شرقان عاوز زبك دخلووووو
    وانا روحت مدخلو بعنف مره واحده وهيا اححححححححح اااااه كسييي ولع ااااه نيك كسي نيك اوووي وانا اقولها انيك كسك ازاي تقولي دخلووو كلوو جوا كسيي دخلووو وافشخ كسييي ااااه بقولها اهو يلبوه في كسك جامد
    اااااااه انا لبوه نيك اللبوه افشخ اللبوه قطع كس اللبوه انا شرموطه وبتناك من زبك احححححح نيك كسي اوي يلا اوووي نيك الشرموطه بزبك وافشخها وانا بنيك الشرموطه وبرزع فيها وهيا بتصووت احححح اووف نيك اوي نيك جامد انا متناكه لزبك ولبن زبك نيك اوي نيييك افشخ كسي اححححح
    وقعدت انيك فيها تلت ساعه وجبتهم علي بزازها
    انتظرو الجزء الجاي وحصل اي بعد كدا مع سناء

    صور سكس متحرك - صور سكس متحركة - سكس سعودى - سكس عربى - سكس طيز كبيرة

    سكس تبادل زوجات - سكس مصري - سكس عربى - سكس محجبات - نيك محجبات

    بدأت قصتي منذ حوالي 6 سنوات ، عندما قررت الخطبة و الزواج حيث أني شاب أمتاز بشخصية مثيرة و جمال مبهر و ذكاء و جاذبية على حد قول حماتي ، كما و أني لا ينقصني شيء ، بالطبع و بعد أن وجدت الفتاة المناسبة و اتمام العادات و التقاليد تزوجنا. و بعد عدة أشهر حملت زوجتي و مرت الشهور لتصبح في الشهر التاسع … واقع العلاقة بحماتي كان غريب مذ أن ذهبت في المرة الأولى لبيت الزوجة لخطبتها ، حيث كانت تنظر لي بطريقة غريبة خصوصا “زبري” كما أنها كانت تقبلني كلما ذهبت إليهم و لم أكن أعير الأمر اهتماما كبيرا لأنها و من المفروض حماتي ، كما أنها كانت تجلس معي و تحادثني و تسألني عن أمور كثيرة بعض منها جنسي أمام زوجتي ، كما صدف ان لمحتها في مرة تراقبني بعد منتصف الليل حين نمت عندهم بعد الزواج انا و زوجتي ، و أنا كنت أسايرها حرصا على علاقتي بزوجتي ، ومرات تتعمد للمرور امامي بقميص نومها ، لم أكن أفكر فيها بطريقة غير ودية إطلاقا و للصدق مرة تعمدت هي المرور من أمام غرفتي حيث خرجت من الحمام بعد الدش في الصباح بالكلسون و السنتيانة لونهما كان احمر ، حماتي صغيرة في السن لم تبلغ الثامنة و الثلاثون في ذلك الوقت جسمها ممشوق ناصع البياض و هي جميلة جدا كما انها

    تحميل سكس مجاني - سكس اخوات - اخ ينيك اخته - سكس مترجم - سكس حيوانات مجاني

    سكس اخوات - سكس ممثلات - نيك امهات - سكس حيوانات - سكس كلب

     ممحونة جدا … حينها احسست بشعور غريب انطفىء فورا لأنها حماتي !!! كل ذلك لأني كنت أنام عندهم أحيانا عند زيارتهم أنا و زوجتي لبعدهم عن بيتي ، حماي ينزل للعمل باكرا و أنا أنزل الساعة التاسعة و النصف و اصحو و لكني ابقى في السرير. و تواترت الأحداث لحين ترسخ الأمر بأني يجب أن افعل شيء للتخلص منها و من عاداتها السيئة و لكن اللحظة الحاسمة التي لم تكن لتحصل إلا بمشيئة القدر كانت يوم ولادة زوجتي لطفلي الأول ، حين ذهبت للمستشفى “هداسا” في القدس ، حوالي الساعة الثالثة بعد الظهر و طبعا جاءت حماتي للمستشفى و بقيت زوجتي في المخاض لم تلد حتى الساعة الثانية من منتصف الليل ، و هنا حصل الأمر المهم حيث تزامن و قوع عملية انتحارية في شارع يافا في تلك الليلة و أصبح الممرضون و الطاقم الطبي الإسرائيلي يتعامل معنا بطريقة لئيمة مزرية و طلبو منا الذهاب للبيت حيث أعلنت حالة

    سكس عربى جديد - سكس عالمى - سكس زنوج xnxx - نيك طيز - سكس امهات

    سكس فرنسي - سكس مراهقات xnxx - سكس عربى xnxx - سكس مترجم عربى - سكس سحاق

     الطوارىء في المستشفى ، طبعا حماتي تسكن في منطقة تبعد عنا و عندما أردنا الذهاب لم استطع ايصالها لبيتها فأخذتها معي لبيتي بواقع أنها حماتي ، و طبعا هي نامت في الصالون و أنا في غرفة نومي … من كثرة التعب رحت في نوم عميق سمعت صوت باب الحمام ؟؟ الظاهر حماتي تأخذ دش … و لكني لم اتزحزح كوني منهك و لكن بعد لحظة اذا بيدها تنزل على زبي و فورا سحبته من تحت بنطلون البجامة و أخذت تمص به و أنا ما زلت لم أصحو من الصدمة ، و لكني قلت ما هذا قالت أحبك أحبك أحبك من شان **** خليني أفش قلبي أنا بخط لهذا اليوم منذ زمن خليني و هي تمص حتى ان زبي التهب و أصبح مثل علبة الكوكا كولا لم تعد قبضة يدها كافية لتمسك به ، و هي طبعا شالحة و يا لهذا الجسد لم أر مثله إلا في اعلانات التلفزيون انها

    صور سكس - سكس 2023 - سكس 2023 - سكس كلب - سكس كلب - سكس كلب

    تعتني بنفسها لدرجة الجنون !!! فاق جمالها كلوديا شيفر لم تترك شعرة واحدة على جسدها ، و ضعت الروش بلون زهري يميل قليلا للحمرة كذلك المناكير على يديها بنفس اللون حتى على أصابع قدميها لبست خلخالا ووضعت حجر مرصع في صرتها كأنها عروس أعدت على أيدي عشرات الوصيفات لليلة دخلتها ، أحسست بقلبي يهوي و كأن جسدي قذف بكل ما يملك من ادرنيلين في عروقه و أخذت تلحس بيضي و تعض رأس زبي و تمسك بطيزي كأنها ستلتهمني صفعتها على خدها ولم تبالِ لم أستطع المقاومة و لا حتى إبعادها احسست كانها تغتصبني ، الشيطان تملكني كنت أشتعل و لكنها حماتي … حسننا سأكسر عينها ، طلبت منها الهدوء و الصعود للسرير و الإستلقاء لم تتردد و بدء الاشتباك حيث تعمدت إدخال زبي فيها بطريقة عنيفة جدا … و هي تستمتع يا للهول جعلتها تستلقي على ظهرها و ضممت ساقاها الى كتفيها و أدخلته بالكامل و هي قلما احست به ، إختليت بها اخذت أدخله و أخرجه لدرجة أني احسست بكسها يبلعني و هنا قررت ان

    صور سكس متحركه - صور سكس متحركه - صور سكس متحركة - صور سكس متحركة

    اجرب نيكها من طيزها فأدرتها و أدخلته بقسوة مع القليل من البصاق و صرخت بآهات هافتة أنا لم احس بطيز بيضاء لماعة كهذه يداي واحدة عل الطيز اليمين و أخرى على اليسرى و تارة أستلقي بثقلي على زبي في طيزها وتارة أخرة اصفعها بقوة ، حتى رسمت كفا يداي على طيزها، في البداية تألمت و لكنها كانت تستمتع حين أخرجته منها و كان خزقها يبقى مفتوح بقطر3 سنتمتر لم أعلم ماذا استعملت لتفضي على نفسها هذا العطر الفتان و كم كانت تتلذ كم احسست بخزقها يغلق على زبي يطوقه لم أبرحها حتى بدء ضوء الصباح يشقشق ، نكتها حتى جعلتها تبكي و انزلت دما من طيزها حيث جرحتها وهي تزداد متعة نزفت كأنها عروس تفقد بكارتها و لم افرغ سائل ظهري و بقي منتصبا و هي كالذي القى اكثر من 2 لتر من سائلها الأنثوي الذي غطى طيزها و إخطلت بدمائها لكنها لم تأبه و بقيت تقبلني و تلحس بيضي و تمص زبي لم تبقي ملمتر واحد في جسمي لم تلحسه يداها العذباوات قلصن آلام جسدي بمساجاتها و أناملها الملساء و غنجاتها الهامسة روحي المستأسدة احسستها بالنشوة أيقظت ذلك القط البري في أعماقها ، كانت تنظر لي بعيناها الزرقاوات تفترسني ، انا اشدها نحو زبري في طيزها و شعرها بلون العسل ناعم يلوح على ظهرها ، أحسست بأني و صلت حلقها كلما شهقت كانها ترتشف منه او تشردقت بزبي ، كم تفاجئت حين بالت على

    نيك محجبات - نيك محجبات

    نفسها و لم استطع التوقف ارجعته الى كسها و لففت قدماها حول خصري و يداها حول عنقي و جلست هي على زبري الذي يحملها و انا واقف و بقيت تصعد تارة و تنزل تارة حتى انها لم تقوى على الحراك ثم انزلتها للأرض و وضعت إصبعي داخل فتحة كسها من الأمام من فوق و شددتها نحو صرتها و أنا آتيها وزبري في كسها من الخلف حيث أضقت فتحة كسها و بالطبع و بعد كل هذا النيك لم أتمالك نفسي لأفرغ كل ماء ظهري في كسها و حتى انها لم تتحرك بعدها قط و بقيت مستلقية. في الصباح قامت تجر نفسها طبعا اغتسلت و ذهبت معي ، للمستشفى قالت لي في الطريق انها تعاني من آلام في طيزها و كسها و أنها لا تقدر على المشي و أن حماي طول 20 عام لم ينيكها مرة و احدة كربع هذه النياكة و أنها لم تتخيلني بهذه الطاقة العالية بالطبع جسمي الرياضي هو الذي اتاح لي هذه الطاقة بحيث اني أمارس رياضة التايكوندو منذ زمن ، ثم أخذت تتقيء طول النهار في المستشفى لم أفهم السبب في البداية وراء ارتيابها حيث طلبت بسرعة ان تذهب للبيت … عرفت لاحقا منها انها لم تمارس الجنس مع زوجها لفترة اسبوع حيث انها كذبت و قالت انها في العادة

    سكس - قصص سكس - نيك محارم - قصص نيك - قصص جنس

    سكس نار - قصص جنسية نيك - طيز - محارم - امهات - بورنو - قصص محارم

    الشهرية و لكن في الواقع لم تأتها العادة و كانت تخفي جراح طيزها و إحمرار كسها و بعد حوالي الشهر جاء الخبر الصاعق … حماتي حامل ؟؟ نعم انها حامل مني و الطفل الذي في احشائها مني ، حاولت ان اترجاها بأن تذهبه او ان تسقطالاضافه للنساء فقط من الارامل والمطلقات والعوانس من سكان مصر الجديده ومدينه نصر اعضاء نوادى اللوينز والروترى المولعين وبس ومش مهم السن بس شباب لاه و قالت انا اتمنى ان يكون توأما طبعا قللت من زياراتي لهم ، ولم أعد أنام عندهم و لكن لا استطيع المتابعة في وصف مدى حجم الغلطة التي ارتكبتها ، الولد جاء طبق الأصل كطفلي صورة طبق الأصل ، عندما يراني لا يبارح يلازمني يحبني كأنني أباه على قول حماي المعتوه

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :