• اسمي حسناء عندي 23 سنة متزوجة وعندي ابني الصغير سنة واحدة ,انا اتجوزت وانا صغيرة كان عندي 20 سنة جواز صالوانات وجوزي اسمه اسامة عنده 31 سنة شغال مهندس وبحكم عمله بيغيب كتير عني وفي اول جوزانا اضطر اسامة انه يسافر خارج القاهرة عشان شغله وطبعا بقيت انا لوحدي في شقة طويلة عريضة ,انا قبل الجواز كانت عندي علاقات كتيرة مع رجاله ,انا كنت شغاله في صيدلية وطبعا كان شغال معايا في الصيدلية شباب ومفيش واحد فيهم معملتش معاه علاقة جنسية خارجية (يعني

    افلام نيك - xnxx - سكس اجنبي - سكس اخوات - قصص سكس

    سكس امريكي - سكس امهات - صور سكس - سكس جديد - سكس حيوانات

    يفرك زبه في طيزي بين الفردتين ) وساعات بتوصل لمص زبارهم وبقيت باخد عليها فلوس كمان يدخل الشاب من دول عندي في الصيدلية بالليل خالص ويقولي جملة كدا بفهم منها انه عاوزني اريحه فادخل معاه مخزن الصيدلية يقلع البنطلون وامص زبره وافركه بأيده او ينيكني في طيزي ويفركلي كسي عالواقف وكل حاجه ليها تمنها ,انا مكنتش بعمل كدا عشان الفلوس انا كنت بعمل كدا لاني شهوني شديدة وكسي مش بيشبع ابدا ( سكس مصري )وعشان كدا اول واحد اتقدملي اتجوزته علطول عشان اتناك بجد بقي في

    سكس سعودى - سكس سحاق - سكس زنجى - سكس كلاب - سكس خلفى

    سكس مصرى - سكس محارم - سكس عربى  _ سكس محجبات

    كسي واقدر اخد شهوتي ,بس للاسف دا محصلش وجوزي كان سايبني وواخد زبه معاه وسايبني لوحدي مع الافلام الاباحية وصوابع ايدي ,بس كس في النهاية تعب وبقي مشتاق للزب بأي طريقة وافتركت الواد اسلام اللي كان شغال معايا في الصيدلية فقررت اني اتصل بيه واجره يمكن اعرف اوقعه ويشبع رغباتي الجنسية اللي مش بتخلص وبالفعل اتصلت بيه وعزمته في شقة جوزي طبعا اسامة كان مسافر بره القاهرة ساعتها وجاني اسلام في اليوم دا علي الساعة 11 بالليل (انا كنت مفهماه اني زهقانه من الوحدة وعاوزة

    نيك مراهقات _ نيك طيز _ سكس كسسكس مترجم _ سكس محارم

    سكس هندي - سكس ميلفات - سكس مجاني - سكس فنانين - سكس فرنسى

    حد احكي معاه بس كدا) ,فتحت الباب ودخلته الصالون ودخلت المطبخ اعمله حاجه يشربها وانا واقفه في المطبخ لقيت اسلام لازق فيا من ورا حضني وقعد يبوس فيا وانا عماله اتمنع عليه واحاول ابعده عني واقوله عيب يا اسلام وانا في نفسي كنت عاوزاه يطلع زبه ويشقني في كسي ,المهم بدأ يمشي بأيده علي كل حته في جسمي (انا جسمي مخصر وطويلة وبيضا ) ويطلع بأيده من علي وراكي ويمشي بيهم علي بطني ويلعب بصوابعه في سرتي ,حركات ايده ولعتني نار نزل البنطلون اللي انا لابساه لتحت شوية ومد

    سكس افريقى - سكس اغتصاب - سكس - بزاز

    ايده التانية ناحية كسي وقعد يمشي بكف ايده علي كسي يفركه فسيحت في ايديه علطول واستسلمت لحركات ايديه علي جسمي وكسي وانفاسه الساخنة في ودني من ورا كانت بتولع النار في كسي ,شالني بين ايديه ودخلني اوضة النوم ورماني علي السرير قلعني هدومي ومكنتش لابسه غير البيجامه علي اللحم كأني كنت جاهزة اتناك في اليوم دا وهو كمان قلع هدومه واول ما شفت زبه اتخضيت زبه كان اد زب اسامة جوزي مرتين تلاته زبه كان طول بعرض ونزل اسلام يمص في بزازي ويعض الحلمات جامد كنت

    افلام سكس - xnxx - سكس اجنبى - سكس اخوات - سكس حيوانات

    سكس طيز - سكس سحاق - سكس زنوج - سكس امهات - سكس امريكي

    بصرخ من الشهوة ساعتها ,هو عماله يمص في بزازي وانا عيني رايحة علي زبه اللي عماله يلعب قدامي وراس زبه الناعمة المنتفخة اغرتني جدا فمسكت زبه بأيديا الاتنين وزقيته علي السرير وبقيت انا من فوق ومسكت زبه وقعدت ارضع فيه لحد ما زبه غرق بريقي ,كسي كان عماله ينقط من تحتيا بالسوايل وينبض من الشهوة لزبه الضخم كأنه بيقولي يللا يا بت دخليه في فيا خليني ارتاح بس انا كنت مصره اني امصه اكتر عشان ينشف ويقف اكتر لحد ما حسيت ان حجم زبه بقي مناسب لانه يشبع رغبة كسي الجوعان للبن والزب من فترة كبيرة ,قمت فوقه وحطيت ايديا علي صدره وبدأت امشي كسي علي زبه من غير ما ادخله ,زبه كان

    سكس محارم - سكس مجانى - سكس فرنسي - سكس عربى - سكس عالمى

    قصص سكس - سكس مصرى - سكس محجبات _ صور سكسسكس كلاب

    يغرز بين شفرات كسي الحمرا المنتفخة وانا رايحه جايه علي زبه وبعد كدا رفعت جسمي لفوق شويه ومسكت زبه وقعدت عليه لحد ما دخلت زبه بالكامل في كسي وقدر كسي يستوعبه بصعوبه لانه كان تخين ,كنت بتحرك في حركه دائرية بطيئة علي زبه عشان كسي يشبع من زبه ,بس اسلام مكنش مستحمل الحركه الهادية دي عشان مسكني وسحبني من بزازي ووقعني من عليه وخلاني في وضعية الكلبة ويدخل زبه الاحمر الساخن في كسي وبيضانه عماله تخبط فيا مع حركة زبه العنيفة وهو داخل وخارج من كسي

    سكس مترجم _ سكس عربي - بزاز كبيرة - سكس - سكس افريقي

    ,طحن كسي بزبه المفتري ,وهو بينيكني في كسي كانت عينه علي طيزي فتف علي صباعه ودخله في خرم طيزي وانا عماله اتأوه من نار زبه وكل ما اصرخ كل ما هو يطحن في كسي ويدقني اكتر واكنر ,وصباعه كان عماله يلعب في طيزي لحد ما طيزي وسعت تاني (بعد ما كانت ضاقت لاني بقالي كتير مخدش فيها وخصوصا ان اسامة مش بيحب نيك الطيز ) وبقي صباعه يدخل ويخرج منها بسهولة وانا عماله ااقمط بخرم طيزي علي صباعه عشان يلحقني ويسعف خرم طيزي اللي بقي نار ومشتاق للزب بشكل لا يصدق فمديت ايدي من ورا ومسكت زبه وخلعته من كسي وحاولت ازقه في خرم طيزي بس كان تخين اوي وكبير فلقيت

    سكس جديد - سكس ديوث - سكس سعودي - سكس مراهقات - سكس ممثلات

    اسلام بيبعد رجليا عن بعضيهم شوية وضغط علي جسمي لحد ما بقيت طيزي مرفوعة لفوق اوي ورجلي مفشوخة عالاخر وبدأ برحلة ادخال زبه في طيزي ,في البداية دخلت راس زبه في طيزي وبالعافية وانا عماله اتأوه من سخونة زبه ومره واحدة لقيته دفع زبه لحد ما دخل لاخره في خرم طيزي لحد ما بيضانه بقيت لامسه كسي (لو كان عليه كان دخل بيضانه كمان في كسي) وانا طبعا

    سكس ميلف - نيك تبادل زوجات - نيك خلفى - نيك كس - صور نيك متحركة

    عماله اصرخ بصوت عالي لدرجة اني كنت خايفة للجيران يسمعو وفضل يطحن في طيزي ويدق في كسي لحد ما جاب لبنه في النهاية في طيزي وشبع طيزي اللي عطشانة للمني من زمان وبعد ما خلصنا نيك رقد جنبي وفضل يبوس فيا ويرضع في بزازي لحد ما شبعت ليلتها من النيك والتفريش والمص وكل فنون النيك ونام معايا ليلتها لحد الصبح ومن ساعتها وبقيت مرات اسلام مش اسامة لدرجة اني مش عارفه ابني داا يبقي من اسلام ولا من اسامة وان كنت ارجح انه ابن اسلام

    سكس محارم - نيك امهات - سكس - نيك - افلام جنسية - افلام سكس - xnxx - سكس - محارم

    نيك - افلام محارم - سكس - سكس مجاني - سكس عربي - افلام سكسية - سكس - xnxx

    sex - صور سكس - افلام نيك - قصص سكس - قصص نيك - قصص محارم - سكس


    votre commentaire
  • لوحدينا ,زوجي راجل نياك كان متعود ينيكني في اليوم مره واتنين وهو اللي خلاني مدمنة نيك ,كان مطرح ما يلاقيني واقفه في حته ييجي من ورايا ويحشر زبرو بين فرادي طيازي وينيكني ودي بتبقي نيكه عالسريع انما في الليل بتبقي نيكه متكامة الاركان مكنش فيه وضعية نيك الا ولازم يعملها فيا. انا تعبت اوي في البداية من كتر النيك وكسي كان وارم علطول لانه مكنش بيعتقني غير لما يفشخ وراكي ويدخله في خرم طيزي وخرم كسي ويفضل ينيكني بالساعة والاتنين لدرجة اني في اول شهر من جوازنا مكنتش قادرة اقوم من عالسرير من تعب كسي وطيزي ولما كنت بقوم واحاول امشي كنت ببقي فاشخه رجليا من الالم ببقي عاملة زي العيل المطهر وكان يفضل يضحك عليا. مرت الايام وبدأت اتعود علي زبرو التخين وعلي النيك الكتير وكسي بقي واسع ويقدر يشيل بدل الزبر اتنين وطيزي بقيت زي الحفرة وشهوتي نفسها زادت عالاخر وبقيت انا اللي ساعات اركب علي زبرو وابدأ اهيجه عشان ينكحني. وفضل الحال علي كدا لحد ما جاله عقدر سفر في دولة خليجية وسافر وسابني لوحدي مع كسي الهايج وبعد ما خلاني ادمنت علي زبرو. وفي اول اسبوع بعد سفره كنت راكبه التاكسي ورايحه مشوار عشان اعمل جواز سفر لاني كنت اتفقت مع زوجي اني مش هينفع اقعد لوحدي وبمجرد ما يوصل هناك يحاول يطلعني ,المهم رنيت علي جوزي وانا في التاكسي واديته للسواق عشان يفهم السواق يوديني فين بالظبط. وبعد ما السواق خلص كلام مع زوجي بدأت نظراته تتغير وكل شويه يبص علي وراكي (انا كنت لابسه ليجن ابيض وكسي كان قابب اوي والليجن مبين تفاصيله بالظبط. لقيت السواق وقف العربية علي جنب وكنا ماشيين علي طريق صحراوي ناحية جنب مطار القاهرة. ولقيت السواق بيمد ايديه علي كسي ومسك الحته البارزة من تحت الليجن وقعد يعصرها ولقيت نفسي هيجت مع حركات ايديه وقرب مني وبدأ يبوسني بهيجان في شفايفي وعلي خدودي وعلي رقبتي لما لقيني دايبة بين ايديه سحبني علي الكرسي اللي ورا ونزل بين وراكي ونزل الليجن لتحت طلع لسانه وبقي يمشيه بشكل خفيف علي كسي من بره لحد ما وصل لزنبوري ودخله بين شفايفه (انا زنبوري كبير شوية) ويمصه بقوة وانا بدأت اتأوه من لعبه في كسي وصوتي بقي عالي وبدل ما احاول اقاومه استسلمت تماما للنيكه وبقيت اقوله دخله في كسي يا خول ,انا كلبتك ومتناكتك عاوزاك تكيفني. ولقيت السواق قلع البنطلون وطلعلي زبره واتفاجأت من شكل زبرو الاسمر التخين ودي كانت اول مره اشوف الزب الاسمر وكنت دايما بسمع ان السمر وخصوصا الافارقه بيبقو وحوش في النيك وان ازبارهم بتبقي كبيرة وتخينة ودا كان بيخليني افكر كتير في الجنس معاهم حتي لما كان زوجي موجود معايا. السواق رفع رجليا لفوق وحطهم علي كتافه ومسك زبور من تحت وحشرو في كسي ,واول ما دخله في كسي صوت بشدة من الشهوة والمتعة وفضل السواق ينكح في كسي اكترر من نصف ساعة ووصلت لرعشتي مرتين في النص من حجم زبرو اللي كان عامل زي المكبس في كسي لحد ما جاب شهوتي علي بطني. ولبسنا هدومنا ووصلني المشوار بتاعي ومرضيش ياخد مني فلوس بس خد رقم تليفوني. انا اتصلت بيه تاني يوم عشان احاول اتفق معها واروحلو شقته وينيكني بس هو رفض لان متزوج ومراته وحماته كمان قاعدين معاه فاقترحت عليه انه يلبس ملابس حريمي ويغطي وشه بالنقاب وييجي عندي في الشقة علي انه واحدة من صحباتي وبالفعل جالي الشقة اكتر من مره وينيكني بس انا بعد كدا زهقت منه ودلقته في الزبالة وبقيت ادور علي زب جديد ودم جديد يطفي نار كسي وطيزي ومن ساعتها وانا بغير في الرجالة اكتر مبغير ملابسي الداخلية مفيش راجل يقعد معايا اكتر من اسبوع وادور علي غيرو عشان يكيفني

    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك
    نيك


    votre commentaire
  • قصص سكس  سنين كنت انا وقتها 22 سنه وامنيه كانت حوالى 19 سنه اتعرفنا على النت وقعدنا فتره نتكلم على النت زى اى اتنين متعرفين على بعض وفى يوم اتفقت معاها انى اقابلها وهى من محافظه تانيه جمبنا وفى اليوم اللى اتفقنا عليه رحتلها وقابلتها واتعرفنا اكتر وقعدنا سوا وكان يوم ممتع وعادى زى اى اتنين اصحاب متقابلين وبعدها اتقابلنا حوالى 3 مرات وبعدسن بطلنا شويه علشان امتحاناتها وماكانتش بتعرف تخرج فى الاجازه وكده يدوب كنا بنتكلم نت وفون لغايه مانتيجه التنسيق ظهرت واختها دخلت صيدله المنصوره وهنا تبدا الحكايه  قصص سكس عربي مره واحنا ينتكلم بعد بدايه الدراسه باسبوعين لقيتها بتقول لى انا جايه المنصوره بكره وها اقعد 3 ايام قلت لها تنورى المنصوره كلها واتفقت معاها نتقابل الصبح واختها فى الكليه بدل ماتقعد لوحدها ولما قابلتها لقيت واحده تانيه خالص لما كنت بقابلها قبل كده كانت بتبثى لابسه بنطلون جينز وبلوزه واسعه فكان عادى المره دى كانت لابسه بدى وفيزون مخلينها توقف النايم من غير اى حاجه المهم خرجنا شويه وقلت اجرب رزقى وقلت ماينفعش اقول لها الشقه مره واحده قلت اعزمها على سينما واهى ضلمه لما نشوف وفعلا روحنا السينما وهى قاعده جمبى وانا ايدى على كتفها وضاممها فى حضنى ورحت موطى علة ودنها بصوت واطى خالص وقلت لها عارفه انا نفسي فى ايه دلوقتى بصت لى وقالت ايه قصص سكس قلت لها كده ورحت حاطط شفايفى على شفايفها وبدات ابوس فى الاول كانت رافضه او بتتمنع وبعدين لقيتها متجاوبه ومديت ايدى بدات ادعك لها فى ك*** لغايه مانزلت ميتهاقلت لها قومى معاياقالتلي على فين قلتها عندى فى البيت ننضف البنطلون دا وشديتها من ايدها واخدتها على شقتى واول ما دخلت عينك ماتشوف الا النور زنقتها فى باب الشقه وهريتها بوس وقلعتها البادى اللى هى لابساه والبرا كمان وكان عليها جوز ب**ز يهبلوا قعدت ارضع وامص فيهم لغايه ماساحت على الاخر رحت شايلها وداخل على اوضه النوم ورميتها على السرير وقلعت كل هدومى ونمت فوقها بعد ماقلعتها الفيزون والاندر وقعدت افرش فى ك*** ب**بري واعض بزازها وابوسها فى رقبتها ورحت قالبها على بطنها وجايب زيت شعر ودهنت لها خرم ط**ها وبدات اوسع فيه شويه شويه لغايه ما اخد 3 صوابع رحت مدخل زو**ي جواها وقعدت ان*ك فيها احلى ن*ك ومن بعدها وهى كل ماتنزل المنصوره لازم تيجى تتناك منى وفي مره فتحتها وبقيت بان**ها قدام وورا لغايه ماقربت تتجوز اخدتها لدكتور فى المحله عمل لها العمليه وهى دلوقتى متجوزه وعلاقتى بيها انتهت

    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس
    سكس


    votre commentaire
  • انا اول مره اكتب وكتبت بعد تفكير طويل لان اللي هحكيه حقيقه وحصلت بالفعل مع تغير الاسماء قمت الصبح بدري نزلت روحت شغلي الاوفيس بوي جابلي القهوه بتاعتي وقعدت فتحت الشات ودخلت كلمت واحده تعارف باحترام عرفتني انها صاحبه حضانه في منطقه بعيده عني حوالي ساعه ونص اتعرفنا ببعض ولاقيتها مخنوقه زعلانه فبقولها خلاص وبواسيها بخفف عنها لاقيتها بتقولي تعالي نتكلم موبيل احسن قولتلها اوك كلمتها وفضلت ساعتين بنتعرف ببعض وبحياتنا لاقيتها بتقولي تصدق انا ماكنش ليا نفس افطر قولتلها خلاص اعزميني علي الفطار قالتلي واللي يرجع قولتلها يبقي شمال قالتلي موافقه قولتلها امتي قالتلي دلوقتي قولتلها هعمل اذن من شغلي وامشي قالتلي ماشي قولتلها مش بهزر قالتلي كان نفسي اتعرف بحد مجنون يسيب كل حاجه ويجيلي قولتلها طيب اقفلي قفلت دخلت عملت ورقه اجازه وخدت عربيتي وديتها الجراج وركبت اول مواصله كلمتها قولتلها انا ركبت وجاي قالتلي بجد حسيتها فرحانه اوي قولتلها عايز اشوفك ابعتيلي صورتك واتس خافت تبعتها لاحسن ماعجبهاش وكده قولتلها انا هبعتلك صورتي مايمكن شكلي وحش ومش يعجبك قالتلي ماشي بعتلها صورتين ليا لاقيتها باعته قلووب واتصورت صوره بطرحه وعبايه سمرا اتصورت سلفي بس شق صدرها كان باين وهنا زوبري وقف اوي مسحت الصوره وقالتلي انا اسفه ماشوفتهاش عملت نفسي مش واخد بالي هي بتتكلم علي ايه نزلت ركبت تاني عربيه وهي معايا لغايه ماوصلت الموقف فضلت توصفلي وانا امشي لغايه ماقتلي بص في طفل واحد مامته جايه تاخده انا هقفلك بره انت ادخل الحضانه علي طول واستني في الاوضه اللي جوه لغايه مامه الطفل ماتخده وتمشي

    قولتلها اوك وفعلا دخلت عادي هي دخلت بعدها ب٥ دقايق جاتلي الاوضه سلمت عاليا سلام عادي بس في غيونها فرحه كبيره اوي تخيلو معايا كده لاقيت واحده جسمها رهيب من الاحجام اللي طول بعرض بصدر كبير مشدود بطياز عاليه اوي ومشدوده عندها حوالي ٣٥ سنه عيونها سمرا بيضه قشطه فضلت مستني في الاوضه ٥ دقايق الباب خبط جت واحده سلمت عاليها ورغت معاها ٥ دقايق وادتلها الولد والشنطه وقفلت الباب وطفت النور اللي بره وجاتلي سلمت عاليا قعدت قدامي قالتلي انت مجنون مش مصدقه انك ٨نا مسكت اديها وحطيتها علي وشي وقولتلها اهو صدقي وقمت قرصتها من اديها قعدت تضحك فضفضت معايا شويه وانا كمان فضلت اتكلم معاها حسيت عنيها دمعت قربت منها ومسكت اديها وبوستها حضنتني اوي حسيتها محتاجه احتواء بجد فضلت اضحك فيها قولتلها ممكن اشوفك من غير الطرحه قالتلي ملشي بش انت قولتلي انك مش علي علاقه بحد صح قولتلها صح قالتلي طيب افتح باسورد موبيلك وادهولي وفعلا ادتهولها فتحت الواتس والفيس لاقيت فعلا مافيش حد او بنات كتير وكده قامت وقفت قلعت الطرحه لاقيت قمر قدامي شديت الطرحه ورميتها شق صدرها بان العبايه تحتها البرا بس قربت قعدت جمبها وقولتلها ممكن اقولك كلمه قالتلي ممكن قربت من ودنها اوي وقولتلها انتي زي القمر ضحكت بكسوف قربت وشها مني ولمست شفايفها بشويش اوي لاقيتها اتنهدت اوي مصيت شفتها اللي تحت وبمشي بلساني علي اللي فوق وسمعت احلي اه ممكن تحسها وتسمعها حطيت ايدي علي صدرها وحضنت شفايفها بشفايفي وغبنا في بوسه بنقطع شفايف بعض كانت ايدي طبعا بتلمس كل حته في جسمها وايدي كانت دخلت تحت العبايه وصلت للاندر اللي بقي مايه فضلت الحس في ؤقبتها وايدي بتشد الاندر علي جمب وصوباعي بيوصل لزمبورها الصغنون واول ما لمسته اتشنجت اوي مع اه طويله وشخره خفيفه وعيون بتقلب ورجلها بتتشنج اوي شيلت ايدي وخدتها فحضني تهدا شويه هديت لاقيتها عيطت قالتلي انا مش شمال ومتجوزه بس هو اللي نش معبرني فضلت اهدي فيها لدرجه اني قولتلها انا اسف لمستك غصب عني وانا هقوم امشي قومت بعدل هدومي قولتلها ممكن بس ادخل الحمام دخلت عدلت عدومي وطلعت قربت منها بوست راسها واعتزرت وقولتها يلا علشان همشي قالتلي لا خليك شويه فضلت قاعد قعدت جمبي قالتلي انت رومانسي اوي ولذيذ وشقي قولتلعا شكرا ياستي ايدي قربت من ايديها وبقت بتتحرك عاليها بشويش حسيتها بداءت تتعب مشيت صوابعي علي صدرها لدرجه اني دخلت ايدي وطلعت صدرها ونزلت زي المجنون برصع فيه وديه اتقلبت قطعه عضه مش قادره وتصوت بصوت عالي ونامت ٧لي ضهرها قلعت البنطلون والبوكسر مع بعض وطلعت فوقيها رفعت العبايه ونزلت بوشي ٧لي كسها المفاجاءه مافيش اندر لماد دخلت الحمام قلعته وماشوف شفايف طويله وعريضه ومكلبظه وشق طويل ونزلت بلساني علي شفايف كسها ولمست خرم طيزها الوردي الجميل وبليت صوباعي ومسكت زمبورها بشفايفي برضع منه وبدخل صوابعي في خرم طيزها لغايه مادخل كله وهي في دنيا تانيه جسمها اتخشب ونطرت نطرت زي الرجاله لبنها غرق وشي بجد لاقيت تفسي زي المجنون مسكت زوبري وبداءت ادخله اوف كسها ضيق نيك وهي بتشدني وعنيها بتدمع تقولي نكيني مش قادره عايزه اتناك بدخله مافيش حسيت بوجع في زوبري اوي فين وفين علي مادخل وبقيت بطلع وانزل زي الصاروخ شويه بحنيه وشويه بعنف نص ساعه كامله وانا بنيك بدون توقف وهي نزلت ٥ مرات او ٦ انا جيت انزل كنت برزع جيت اطلعه قفلت رجلها حسيت اني بتعصر سبته جواها لغايه مانام وطلعع وهي نايمه قمت دخلت الحمام خدت شاور سريع وخرجت لاقيتها نايمه نزلت بشفايفي علي صدرها بداءت تتحرك عيونها فتحت قامت سحباني فحضنها اوي وفضلت تبوس شفايفي قغدنا شويه وقمت مشيت روحت خدت دوش واكلت ونمت من ٦ لغايه تاني يوم الساعه ٧ الصبح

    انا اول مره اكتب وكتبت بعد تفكير طويل لان اللي هحكيه حقيقه وحصلت بالفعل مع تغير الاسماء قمت الصبح بدري نزلت روحت شغلي الاوفيس بوي جابلي القهوه بتاعتي وقعدت فتحت الشات ودخلت كلمت واحده تعارف باحترام عرفتني انها صاحبه حضانه في منطقه بعيده عني حوالي ساعه ونص اتعرفنا ببعض ولاقيتها مخنوقه زعلانه فبقولها خلاص وبواسيها بخفف عنها لاقيتها بتقولي تعالي نتكلم موبيل احسن قولتلها اوك كلمتها وفضلت ساعتين بنتعرف ببعض وبحياتنا لاقيتها بتقولي تصدق انا ماكنش ليا نفس افطر قولتلها خلاص اعزميني علي الفطار قالتلي واللي يرجع قولتلها يبقي شمال قالتلي موافقه قولتلها امتي قالتلي دلوقتي قولتلها هعمل اذن من شغلي وامشي قالتلي ماشي قولتلها مش بهزر قالتلي كان نفسي اتعرف بحد مجنون يسيب كل حاجه ويجيلي قولتلها طيب اقفلي قفلت دخلت عملت ورقه اجازه وخدت عربيتي وديتها الجراج وركبت اول مواصله كلمتها قولتلها انا ركبت وجاي قالتلي بجد حسيتها فرحانه اوي قولتلها عايز اشوفك ابعتيلي صورتك واتس خافت تبعتها لاحسن ماعجبهاش وكده قولتلها انا هبعتلك صورتي مايمكن شكلي وحش ومش يعجبك قالتلي ماشي بعتلها صورتين ليا لاقيتها باعته قلووب واتصورت صوره بطرحه وعبايه سمرا اتصورت سلفي بس شق صدرها كان باين وهنا زوبري وقف اوي مسحت الصوره وقالتلي انا اسفه ماشوفتهاش عملت نفسي مش واخد بالي هي بتتكلم علي ايه نزلت ركبت تاني عربيه وهي معايا لغايه ماوصلت الموقف فضلت توصفلي وانا امشي لغايه ماقتلي بص في طفل واحد مامته جايه تاخده انا هقفلك بره انت ادخل الحضانه علي طول واستني في الاوضه اللي جوه لغايه مامه الطفل ماتخده وتمشي

    قولتلها اوك وفعلا دخلت عادي هي دخلت بعدها ب٥ دقايق جاتلي الاوضه سلمت عاليا سلام عادي بس في غيونها فرحه كبيره اوي تخيلو معايا كده لاقيت واحده جسمها رهيب من الاحجام اللي طول بعرض بصدر كبير مشدود بطياز عاليه اوي ومشدوده عندها حوالي ٣٥ سنه عيونها سمرا بيضه قشطه فضلت مستني في الاوضه ٥ دقايق الباب خبط جت واحده سلمت عاليها ورغت معاها ٥ دقايق وادتلها الولد والشنطه وقفلت الباب وطفت النور اللي بره وجاتلي سلمت عاليا قعدت قدامي قالتلي انت مجنون مش مصدقه انك ٨نا مسكت اديها وحطيتها علي وشي وقولتلها اهو صدقي وقمت قرصتها من اديها قعدت تضحك فضفضت معايا شويه وانا كمان فضلت اتكلم معاها حسيت عنيها دمعت قربت منها ومسكت اديها وبوستها حضنتني اوي حسيتها محتاجه احتواء بجد فضلت اضحك فيها قولتلها ممكن اشوفك من غير الطرحه قالتلي ملشي بش انت قولتلي انك مش علي علاقه بحد صح قولتلها صح قالتلي طيب افتح باسورد موبيلك وادهولي وفعلا ادتهولها فتحت الواتس والفيس لاقيت فعلا مافيش حد او بنات كتير وكده قامت وقفت قلعت الطرحه لاقيت قمر قدامي شديت الطرحه ورميتها شق صدرها بان العبايه تحتها البرا بس قربت قعدت جمبها وقولتلها ممكن اقولك كلمه قالتلي ممكن قربت من ودنها اوي وقولتلها انتي زي القمر ضحكت بكسوف قربت وشها مني ولمست شفايفها بشويش اوي لاقيتها اتنهدت اوي مصيت شفتها اللي تحت وبمشي بلساني علي اللي فوق وسمعت احلي اه ممكن تحسها وتسمعها حطيت ايدي علي صدرها وحضنت شفايفها بشفايفي وغبنا في بوسه بنقطع شفايف بعض كانت ايدي طبعا بتلمس كل حته في جسمها وايدي كانت دخلت تحت العبايه وصلت للاندر اللي بقي مايه فضلت الحس في ؤقبتها وايدي بتشد الاندر علي جمب وصوباعي بيوصل لزمبورها الصغنون واول ما لمسته اتشنجت اوي مع اه طويله وشخره خفيفه وعيون بتقلب ورجلها بتتشنج اوي شيلت ايدي وخدتها فحضني تهدا شويه هديت لاقيتها عيطت قالتلي انا مش شمال ومتجوزه بس هو اللي نش معبرني فضلت اهدي فيها لدرجه اني قولتلها انا اسف لمستك غصب عني وانا هقوم امشي قومت بعدل هدومي قولتلها ممكن بس ادخل الحمام دخلت عدلت عدومي وطلعت قربت منها بوست راسها واعتزرت وقولتها يلا علشان همشي قالتلي لا خليك شويه فضلت قاعد قعدت جمبي قالتلي انت رومانسي اوي ولذيذ وشقي قولتلعا شكرا ياستي ايدي قربت من ايديها وبقت بتتحرك عاليها بشويش حسيتها بداءت تتعب مشيت صوابعي علي صدرها لدرجه اني دخلت ايدي وطلعت صدرها ونزلت زي المجنون برصع فيه وديه اتقلبت قطعه عضه مش قادره وتصوت بصوت عالي ونامت ٧لي ضهرها قلعت البنطلون والبوكسر مع بعض وطلعت فوقيها رفعت العبايه ونزلت بوشي ٧لي كسها المفاجاءه مافيش اندر لماد دخلت الحمام قلعته وماشوف شفايف طويله وعريضه ومكلبظه وشق طويل ونزلت بلساني علي شفايف كسها ولمست خرم طيزها الوردي الجميل وبليت صوباعي ومسكت زمبورها بشفايفي برضع منه وبدخل صوابعي في خرم طيزها لغايه مادخل كله وهي في دنيا تانيه جسمها اتخشب ونطرت نطرت زي الرجاله لبنها غرق وشي بجد لاقيت تفسي زي المجنون مسكت زوبري وبداءت ادخله اوف كسها ضيق نيك وهي بتشدني وعنيها بتدمع تقولي نكيني مش قادره عايزه اتناك بدخله مافيش حسيت بوجع في زوبري اوي فين وفين علي مادخل وبقيت بطلع وانزل زي الصاروخ شويه بحنيه وشويه بعنف نص ساعه كامله وانا بنيك بدون توقف وهي نزلت ٥ مرات او ٦ انا جيت انزل كنت برزع جيت اطلعه قفلت رجلها حسيت اني بتعصر سبته جواها لغايه مانام وطلعع وهي نايمه قمت دخلت الحمام خدت شاور سريع وخرجت لاقيتها نايمه نزلت بشفايفي علي صدرها بداءت تتحرك عيونها فتحت قامت سحباني فحضنها اوي وفضلت تبوس شفايفي قغدنا شويه وقمت مشيت روحت خدت دوش واكلت ونمت من ٦ لغايه تاني يوم الساعه ٧ الصبح

    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex
    sex


    votre commentaire
  • قصص سكس محارم | نكت مرات خالى صدفة وامى دخلت – قصص سكس محارم نيك خالتى محارم اغراء
    قصص سكس #محارممن فضلك سوي مشاركة لنستمر …..حدثت معى هذه الحكايه من فترة كان عندى17 سنة وكنا نعيش فى بيت العائلة انا واسرتى واعمامى و لكل عم شقة يعيش فيها مع اسرته ، وكان جميع نساء البيت كالاخوات ، الا زوجة عمى التى تعيش بالدور الاخير ، كان الكل يكرهها من طريقة معاملتها واسلوب كلامها ، يعنى الكل مخاصمها ، وكان عمى زوجها بسبب ظروف

    افلام سكس - xnxx - افلام نيك الطيز - سكس - سكس اجنبي

    سكس اخوات - سكس اغتصاب - سكس امريكي - سكس امهات - سكس جديد

    عمله لا ياتى الى البيت الا يوم الجمعة ، وباقى الايام يبيت فى العمل ،و فى يوم قرر يعمل شوية تجديدات فى البيت من دهان و غيره ، و بسبب ظروف عمله طلب من ابى انى اتابع العمال اثناء وجودهم فى بيته خصوصا ان ما فيش حد غير زوجته ، ورغم المعاملة الجافة الى بينا الا انى اضطريت اسمع كلام ابى ، و الشغل استمر حوالى 10 ايام كنت اقضى معظم اليوم عند بيت عمى ، وبدأنا ناخد على بعض انا و مرات عمى .و فى اخر يوم للعمال و بعد ما انهو عملهم ، جاء وقت تنضيف البيت و اعادة فرشه ، وكنت انا

    سكس حيوانات - سكس خليجي - سكس زنوج - سكس سحاق - سكس سعودي

    سكس عالمي - سكس عربي - سكس عنيف - سكس فرنسي - سكس كلاب

    وزوجة عمى بنعمل كل حاجة ، واخيرا انهينا الفرش ، ، و اثناء ما كنا بنفرش الشقة كانت هى لابسة بيجامة حرير ، و مع الحركة و العرق بدأت البيجامه تلزق على جسمها ، وانا بدأت اخد بالى من جسمها وحلاوته ، وخصوصا انه اتضح انها مش لابسه غير السونتيان بس تحت البيجامة ، لما البيجامة لزقت على جسمها و كانت بطنها واضحة ، ولاول مرة انظر ليها على انها امرأه وبس ، ومن شده الشهوة اللى مسكتنى فى ثوانى ، نسيت انها مرات عمى ، وبدء زبى فى الانتصاب بطريقة غريبة جدا ، لدرجة انى كنت

    سكس مترجم - سكس مجاني - سكس محارم - سكس محجبات - سكس مشاهير

    سكس مصري - سكس نيك كس - سكس هنود - صور سكس - قصص سكس

    هاموت من ضغط هدومى عليه ونفسى افك اثاره واطلعه حر طليق ، وفى نفس الوقت خايف انها تاخد بالها وتتسببلى فى فضيحة ، وشويه وبدات مرات عمى تشتكى من آلام فى الكتف وكل حتة فى جسمها ، ومن غير وعى لقيتنى واقف وراها وبدعكلها فى كتفها وبقولها المساج مع حمام ميه سخنه ، افضل علاج لحالتك ، وبدات امسج لها كتفها بالراحة وبكل حنية ، واظاهر انها بدات ترتاح لأنها بعد ما كانت بترفض ، سكتت وفضلت كده حوال 10 دقائق وهى غمضت عينيها واسترخت ، وانا عمال ازيد اشتعال ، وبدات

    مص زب - نيك افريقي - نيك بزاز - نيك تبادل زوجات - نيك خلفي

    نيك دياثة - نيك شيميل - نيك فنانين - نيك مراهقات - نيك ممثلات

    لا شعوريا منى انى ادعك فى رقبتها مع كتفها ، وانزل سنة سنة قرب صدرها ، وحسيت انها بدات تسرتخي اكتر و زي ما اتكون بدات تستمتع بايدى ،و جتنى فكره روحت قايلها وانا حاسس ان صوتى مش قادر يطلع ، حاسه بايه ؟قالت معاك حق انا بدات احس براحة فى كتافى ، فقلتلها تعالى افردى جسمك عشان اقدر ادلكلك رجليكى و ضهرك عشان تعب طول اليوم ، لقيتها بتقولى لا انا كدة تمام ، بس حسيت انها محرجة او مكسوفة ، قولت مش لازم اتراجع ، لانى خلاص زبى هيموتنى ، قولتلها انتى مكسوفةه منى احنا بقينا اصحاب وبعدين ، محدش هيعرف وانا شوية و نازل بعد ما اخلص وانتى تخدى حمام سخن عشان عضلات جسمك ، والا

    قصص سكس - صور سكس - نيك طيز - سكس مترجم - سكس مص كس

    سكس مصرى - سكس عربي - سكس امهات - سكس محارم - سكس فموي

    هتحسى بآلام رهيبه فى جسمك بالليل ، فوفقت على استحياء ، وانا ماصدقت ورحنا على السرير لاننا كنا اصلا فى اوضة النوم بنفرشها ، ونامت على بطنها وبدات ادلك فى كتفها فتره عشان هى تسترخى ، ويروح منها الحظر ، وشويه وبدات ادعك فى رقبتها وبعد فتره اقل نزلت على ضهرها ادعك فيه ، وقد ايه جسمها كان طرى زى مايكون معندهاش عضم فى جسمها ، وبعد شوية حسيت انها بتتحرك وبدات اسمع انفاسها بتعلى ، وعرفت انها بدات تستمتع ، ونزلت بالراحه على رجليها امسج فيها وادلكها وآخد وقتى لان مجرد لمسى لجسمها متعه ، واول ماضغطت على رقبتها من ورا سمعت آه ضعيفه بصراحه انا لقيت زبى بينزل حممه فى البنطلون

    سكس عنيف - افلام سكس - سكس محجبات - سكس اخوات

    ولسه واقف ، وكل ما اضغط على رجليها احس انها بتفتح رجليها شوية شوية من غير ما اتحس ، ورحت طالع على السرير كانى بدلك رقبتها من تانى ورحت قاعد وهى نايمة بين رجليها ، يعنى قاعد على طيزها واول زبى ما لمس طيزها حسيت انها ارتعشت تحت منى ، ورحت قالبها على ضهرها من غير كلام او رد فعل منها ، وبدات ادعك رقبتها من قدام وهى مغمضه عينيها فى دنيا تانيةه وآهتها اصبحت واضحة ، رحت فاكك زراير البيجامة بالراحة ،وبدات ادعك فيهم من فوق السونتيان ، وهى بتقول ايه ده بتعمل ايه ؟رحت حاطت ايدى على بقها وقايل هس ، سكتت وفى اللحظه دى ، وقع كل خجل كان عندى ، وفى ثانية كنت مقلعها السونتيان وماسك صدرها ، الى كان ابيض مثل الشمع فى بقى وارضع، ارضع، ارضع وهى خلاص انتهى عندها الخجل كمان ،

    نيك ميلف

    وبدات تعلن عن حرمانها الجنسى بسبب بعد عمى عنها ، ومعرفش عدا كام من الوقت وانا برضع فى بزازها ، ونزلت قلعتها البنطلون والكولت مع بعض ولقيت كسها غرقان من شهوتها وبدات الحس فيه وهى اول مره تجرب اللحس مع الحرمان تخيلوا الحاله الى كانت فيها ، ولقيت ايديها بتدور على زبى وانا عمال ابعده عنها ، ولقيتها اتكلمت واتقلو دخله ؟ بقلها ايه ؟قالت دخله عشان خطرى ، ودى كانت كلامات كافيه انى ادخل زبى فيها وحسيت ان زبى اتلسع من سخونية كسها وفضلت انيك فيها اكتر من نص ساعه على وضع واحد وشويه وبدات تعلمنى اوضاع تانية لحد ماجبنا مع بعض فى نفس اللحظه بس ما اعرفشى جبنا كام مرة فى الليله دى، وشوية واهدينا ..لقيتها بتبصلى ومش عارفه تقول ايه ؟، رحت انا سابقها وقايل مالوش ليه لازمة الكلام الى حصل حصل وبرضانا احنا الاتنين، ومحدش هيعرف حاحة ، حسيت ان كلامى رايحها كتير ، وراحت معيطه وقيلالى عمك السبب ، بعيد عنى ولما بييجى البيت بيبقى تعبان ، ولو نام معايا 5دقايق ويخلص ويسيبنى ، اتحرق بنار الشهوه ، روحت بايسها وقايلها من النهارده انا موجود وقت ماتحتاجينى ،ووعدتنى انها تعلمنى حاجات كتيرة فى اصول
    النيك ، وانها هتخلينى انيكها من طيزها المرة الجاية

    قصص سكس - قصص نيك - قصص جنس - قصص بورنو - سكس - نيك - جنس

    افلام سكس - فيديو نيك - مقطع سكس - قصص جنسية - سكس - نيك


    votre commentaire